Sortowanie
Źródło opisu
Księgozbiór
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(2)
dostępne
(1)
Placówka
bibl. Sieradz
(1)
filia Poddębice
(1)
filia Wieruszów
(1)
Autor
Bereda-Rosołek Katarzyna
(1)
Deman Isabelle
(1)
Porter Joseph
(1)
Tarkowski Zbigniew (1953- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
0-5 lat
(1)
6-8 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Lekarze
(1)
Logopedzi
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Przedszkola
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Autyzm
(2)
Afazja
(1)
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Dziecko
(1)
Dziecko autystyczne
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Giełkot
(1)
Jąkanie
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Logopedia
(1)
Mowa
(1)
Mowa niewyraźna
(1)
Mutyzm
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niepełnosprawni fizycznie
(1)
Niepełnosprawni umysłowo
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(1)
Zespół ADHD
(1)
Zgryz
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Scenariusz zajęć dla przedszkola
(1)
Scenariusz zajęć do nauczania początkowego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
Audiobook
CD
W koszyku
Bibliografia strona 359.
Książka Josepha Portera, pedagoga specjalnego, stanowi narzędzie pracy, dzięki któremu nauka czytania ze zrozumieniem staje się łatwiejsza zarówno dla nauczycieli, jak i uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Autor opracował dziewięćdziesiąt, podzielonych na dziewięć poziomów, niezwykłych lekcji o zwierzętach i aż osiemnaście arkuszy pracy. Arkusze występują w czterech wariantach, a każdemu z nich towarzyszy scenariusz zajęć. Na poszczególnych poziomach znajdują się po dwa ćwiczenia budowania zdań, które służą rozwijaniu umiejętności obserwacyjnych oraz pomagają przekładać je na język mówiony i pisany. Oprócz gotowych scenariuszy lekcji w każdej jednostce tematycznej przedstawiono liczne propozycje ćwiczeń dodatkowych wzbogacających zajęcia o projekty plastyczne, muzykę, literaturę i filmy. Autor przekazał również cenne rady dotyczące zorganizowania sali lekcyjnej w taki sposób, aby panowała w niej atmosfera wspierająca efektywne nauczanie. Załączona do książki płyta CD zawiera wszystkie arkusze pracy, scenariusze lekcji, pomoce wizualne i formularze oceny w wersji do druku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Poddębice
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 37347 (1 egz.)
Książka
W koszyku
100 pomysłów jak pomóc uczniom z trudnościami / Isabelle Deman. - Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2020. - 271 stron : rysunki, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 269-271.
Niniejszy poradnik stanowi wygodny zbiór prostych wskazówek, jak rozpoznać trudności uczniów, oraz praktycznych pomysłów, jak ułatwić proces nauczania. Książka, zawierająca wiele ćwiczeń gotowych do wykorzystania, przyda się zarówno nauczycielom, jak i rodzicom dzieci uczęszczających do szkoły podstawowej lub przedszkola. [z okładki]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
bibl. Sieradz
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 126342 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Patologia mowy / redakcja naukowa Zbigniew Tarkowski. - Gdańsk : Harmonia Uniwersalis, 2017. - 477, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia przy rozdziałach.
Monografia jest adresowana do logopedów, psychologów i lekarzy.
Pierwsza polska monografia dotycząca patologii mowy - dyscypliny naukowej i praktycznej zajmującej się osobami z zaburzeniami mowy w różnym wieku. Publikacja pod redakcją naukową prof. Zbigniewa Tarkowskiego składa się z czterech części, poświęconych odpowiednio: afazjologii, balbutologii, logopatologii oraz terapii. Została napisana przez interdyscyplinarny zespół składający się z lekarzy, lingwistów, patologów mowy, psychologów i socjologów. Większość z nich prezentuje podejście systemowe do osób z zaburzeniami mowy, szczególnie widoczne w zakresie diagnozy i terapii. Autorzy podejmują kontrowersyjne tematy (w tym np. leczenie niemedyczne) w stylu skłaniającym do dyskusji. Monografia jest adresowana do logopedów, psychologów i lekarzy oraz do tych Czytelników, którzy są zainteresowani problemami osób z zaburzeniami mowy, stanowiących najliczniejszą populację jednostek dysfunkcyjnych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
filia Wieruszów
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 24643 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej